wtorek, 2 grudnia 2014

Światecznie


W tym roku tuż po przygotowaniu masy na piernik zabrałam się za ozdoby .
Na pierwszy rzut poszły stroiki na drzwi oraz łańcuch w który to zaangażowałam dzieci.
Nowy wzór bardzo łatwy do wykonania potrzeba tylko kolorowe kartki oraz zszywacz.
Stroiki zrobiłam z tego co miałam pod ręką i w pobliskim lesie  :)
Gałązki z brzozy trzeba pamiętać aby złożyć podstawę kiedy są jeszcze wilgotne wtedy pięknie się formują.
Reszta to bombki i inne nazbierane drobiazgi






2 komentarze:

  1. No piękne te Twoje stroiki :) Pozdrawiamy Was!!
    A. S.

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo też miałam w tym tyg. robić stroiki :) Byłaś pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń

Zielone pesto rzodkiewkowo brokułowe

  Sezon na nowalijki w pełni ,szklarnia reaktywowana z niecierpliwością czekałam więc na pierwsze nowalijki. Natką pietruszki, koperku, ruko...